logo weideman

Jaarrapportage 2014
U kunt de jaarrapportage hier downloaden:

Jaarrapportage 2014

Stijgende FarmWalk aanmeldingen
Ruim 70 WeideCoaches van Stichting Weidegang hebben inmiddels al 1600 melkveehouders getraind in de FarmWalk, of zijn daar op dit moment nog mee bezig. De aanmeldingen stijgen met sprongen: in 2013 gingen de coaches van start met 100 melkveehouders, in 2014 namen 500 melkveehouders deel in FarmWalk-groepen en dit jaar zijn het er 1000. Deze melkveehouders leren heel gericht een ronde te maken door hun graspercelen om te kijken en te meten wat er gebeurt en op basis daarvan beslissingen te maken.

Adviesgesprekken en lezingen

Tijdens adviesgesprekken worden veehouders één op één door een WeideCoach geadviseerd. Bij lezingen wordt een programma verzorgt voor groepen van 10-50 melkveehouders. Inmiddels zijn er zo’n 20 WeideCoaches beschikbaar voor adviesgesprekken en lezingen.

De Weideman, meer dan 3000 abonnees

De Weideman, vakman op het gebied van gras en beweiden, geeft in het weideseizoen elke week actuele en praktische tips aan veehouders. De Weideman heeft inmiddels meer dan 3000 abonnees en ook zijn volgers via social media nemen wekelijks toe. Hier kunt u zich aanmelden voor de wekelijkse vakmail van De Weideman.

Nieuws van de Stichting
Wilt u op de hoogte blijven van de activiteiten en nieuws van Stichting Weidegang? Meld u dan hier aan.